Lukta gott!

Något jag är förtjust i, det är att köpa parfymer. Ofta brukar jag göra det när jag är utomlands, på taxfree eller i landet jag befinner mig. Men det är inte alltid man kan vara ute oxh resa och man vill ju köpa dofter annars med. Jag hittade en bra sida på nätet som säljer billiga parfymer bland annat. Ska testa att beställa där ifrån, och även lite smink och sådant. För det verkar inte som jag kommer att åka på någon resa snart och jag vill ha lite nytt hemma både på sminkfronten och parfymfronten.

Tycker det är bra att man kan beställa såna här saker på nätet, det är smidigt och man slipper ta sig ut på stan. Sedan är det ju så att det ofta är mycket billigare att handla på nätet än att gå in i en parfymbutik. Visst ska man väl stödja sina butiker, men samtidigt, man vill ju kunna köpa fler än bara en enda parfym.
parfym

Kommentera

