Influensa…

Som så många andra just nu har jag åkt på influensan… har varit sängliggandes i flera dagar, men nu börjar jag vara uppe och gå igen. När man är sjuk har man tid för så mycket strunt, eller strunt och strunt, men saker man aldrig skulle göra annars. Jag har till exempel legat med datorn i sängen och kollat runt på nya bostäder och fastighetsmäklare, exempelvis HusmanHagberg fastighetsmäklare i Malmö. Blev tillslut så sugen på att flytta att jag fick lägga av, haha. Jag trivs ju bra i min bostad, men det är alltid kul att leka med tanken på ett nytt hem. Eller vad säger ni?

Äntligen börjar det kännas som vår här i Sverige! Ett säkert tecken på det är när krokusen börjar blomma 🙂

Nu är det vår!

Kommentera

